مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان‌های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان فعالیت خود را آغاز نموده و پیش‌بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه‌های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند. این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس‌های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس‌های ناموفق مرکز ,پاسارگاد ,بیمه ,بیمه پاسارگاد ,مدیریت امور ,مرکز تماس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دفتر معماری اپیک تبریز EPIC-Architects.com ashkhani آموزش | وب سایت آموزش بکنو ساخت و سازان توریستی اخبار و اطلاعات جامع و به روز طراحی سایت و سئو تعمیرات گوشي هاي هوشمند